I materiali adatti ponu qualchì volta fà tutta a differenza in a creazione di una sedia di ghjocu di qualità.

I materiali seguenti sò trà i più cumuni chì truverete in a moda pupulare.sedie di ghjocu.

Pelle
U veru cuoio, chjamatu ancu cuoio genuinu, hè un materiale fattu da pelle cruda animale, di solitu pelle di vacca, attraversu u prucessu di concia. Ancu s'è parechje sedie di ghjocu prumove una sorta di materiale "cuoio" in a so custruzzione, di solitu hè un finto cuoio cum'è u cuoio PU o PVC (vede quì sottu) è micca l'articulu genuinu.
A vera pelle hè assai più resistente chè i so imitatori, capace di durà generazioni è in certi modi migliurà cù l'età, mentre chì u PU è u PVC sò più propensi à crepà è sbuchjà cù u tempu. Hè ancu un materiale più traspirante paragunatu à a pelle PU è PVC, ciò chì significa chì hè megliu à assorbe è liberà l'umidità, riducendu cusì u sudore è mantenendu a sedia più fresca.

Pelle PU
A pelle PU hè un materiale sinteticu cumpostu di pelle spaccata - u materiale chì resta dopu chì u stratu di granu superiore più preziosu di a pelle "vera" hè statu cacciatu da una pelle grezza - è un rivestimentu di poliuretanu (da quì u "PU"). In relazione à l'altri "pelli", a PU ùn hè micca cusì resistente o traspirante cum'è a pelle vera, ma hà u vantaghju d'esse un materiale più traspirante chè u PVC.
In paragone cù u PVC, a pelle PU hè ancu una imitazione più realistica di a vera pelle in u so aspettu è in u so toccu. I so principali svantaghji in relazione à a vera pelle sò a so traspirabilità inferiore è a so durabilità à longu andà. Eppuru, a PU hè più economica di a vera pelle, dunque hè un bon sustitutu sè ùn vulete micca rompe a banca.

Pelle in PVC
A pelle PVC hè un'altra imitazione di pelle chì hè custituita da un materiale di basa rivestitu di una mistura di cloruru di polivinile (PVC) è additivi chì a rendenu più dolce è più flessibile. A pelle PVC hè un materiale resistente à l'acqua, à u focu è à e macchie, ciò chì a rende pupulare per una miriade d'applicazioni cummerciali. Queste proprietà a rendenu ancu un bonu materiale per e sedie di ghjocu: a resistenza à e macchie è à l'acqua significa menu pulizia potenziale, soprattuttu se site u tipu di ghjucatore à quale piace gode di un spuntinu è/o una bevanda gustosi mentre ghjucate. (In quantu à a resistenza à u focu, speremu chì ùn duverete mai preoccupassi di què, à menu chì ùn fate un overclocking veramente pazzu è ùn date focu à u vostru PC).
U cuoio PVC hè generalmente menu caru chè u cuoio è u cuoio PU, ciò chì pò qualchì volta purtà à u risparmiu trasferitu à u cunsumadore; u compromessu per questu costu riduttu hè a traspirabilità inferiore di u PVC in relazione à u cuoio genuinu è PU.

Tessutu

Unu di i materiali i più cumuni truvati nantu à e sedie d'uffiziu standard, u tissutu hè ancu adupratu in parechje sedie di ghjocu. E sedie in tissutu sò più traspiranti chè a pelle è i so imitatori, ciò chì significa ancu menu sudore è calore ritenutu. Cum'è svantaghju, u tissutu hè menu resistente à l'acqua è à altri liquidi paragunatu à a pelle è à i so fratelli sintetici.
Un fattore decisivu maiò per parechji in a scelta trà u pelle è u tessutu hè s'elli preferiscenu una sedia ferma o morbida; e sedie in tessutu sò generalmente più morbide di a pelle è di i so derivati, ma ancu menu resistenti.

Maglia
A maglia hè u materiale u più traspirante messu in risaltu quì, chì offre un rinfrescante ancu al di là di ciò chì u tessutu pò furnisce. Hè più difficiule da pulisce chè u cuoio, di solitu richiede un detergente specializatu per rimuovere e macchie senza risicu di dannà a maglia delicata, è tipicamente menu durevule à longu andà, ma si mantene cum'è un materiale di sedia eccezziunale frescu è cunfortu.


Data di publicazione: 9 d'aostu 2022